Schoolfeest GBS - CENTRUM

Op zondag, 4 juni organiseert onze school in samenwerking met oudercomité COMaf een geweldig schoolfeest. Na een aantal jaren zonder optredens zullen de kinderen dit jaar weer zorgen voor een spetterende show.

Doordat de vernieuwde speelplaats niet genoeg ruimte biedt voor een groot podium, zullen de optredens doorgaan in GC De Plak. De randactiviteiten (spelletjes, eten en drinken) zijn dan weer te vinden op onze speelplaats waar jullie voor, tijdens en na de optredens van harte welkom zijn.

Aangezien de zaal helaas niet groot genoeg is om alle mensen samen naar alle dansjes te laten kijken, willen we jullie vragen vooraf in te schrijven voor de act van jullie kind(eren). Zo weten we precies hoeveel mensen we per optreden kunnen verwachten. Via de juf krijg je dan de inkomkaarten. Ieder optreden heeft zijn eigen kleur van toegangsticket.

Jullie kunnen inschrijven voor meerdere acts , maar na ieder optreden wordt de zaal door iedereen verlaten. Uiteraard kunnen jullie voor het volgende optreden met de juist gekleurde inkomkaart weer binnen. We hopen op jullie begrip en medewerking om de wissels zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Inschrijven voor de optredens kan hier

We gaan er een fijn feest van maken en hopen jullie zeker te zien.

Het school team

Samenvattend

Wanneer :
Zondag 4 juni tussen 13u00 en 18u00

Ter info :
optredens kleuters + 1ste leerjaar gaan door van 13u30-15u00
optredens lager gaat door van 15u15-17u30

Locatie optredens :
GC De Plak

Locatie catering en animatie :
Speelplaats Gemeenteschool Centrum